Zobacz cały wątek

Prawda jest taka ze jak ci zle zamontuja to nawet najlepiej polecana i najlepsza instalacja gazowa nic Ci nie da. Zastanów się nad dieslem 2.5 TDi R5. Super silnik nie pali dużo, niezawodny. Nie wiem ile śmigasz ale sam nie wiem czy przy obecnych cenach benzynki oplaca sie zakladac LPG.
Odrazu powiem ze nie ma nic przeciwko LPG , sam jezdzilem. Ale do mojego 2.8 nie dam wlazyc instalki, nie dlatego ze sie oplaca czy tez nie nie dlatego ze niszczy silnik lub nie (jeden jak i drugi temat rzeka). Poprostu podjezdzam na stacje tankuje sobie przy pierwszym wolnym dystrybutorze (coraz czesciej na stacji so do lpg dwa ale przewazani jeden), tankuje sam nie czekam az Pan laskawca do mnie wyjdzie. Wsiadam do auta odpalam potrze i widze ze FIS wskazuje mi ile zrobie na baku jakiem mam zuzycie i to mi sie podoba i dla mnie osobiscie to jest wazne.
Moim zdaniem trzeba znaleść naprawde dobry zaklad LPG i zalozyc zalecana przez nich instalke. Wiem ze takich zakladow jak na lekarstwo ale trzeba szukac.
Data: 2009-01-17, 13:01
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 54
Wyświetleń 1696

 

Zobacz cały wątek

Michałowice - Nowe ! pow. Krakowski /gm. Michałowice /Michałowice
zabudowa szeregowa 202.00 m2
599 000 zł (2965 zł/m2 )
powierzchnia działki: 500.00 m2
rok budowy: 2008
ilość pokoi: 5
data realizacji: 2008
Stan techniczny: do wykończenia
Rodzaj budulca: pustak
Media: gaz, prąd
Dodatkowo: balkon, garaż, poddasze, ogrodzenie

Atrakcyjna lokalizacja nowych domów w zabudowie szergowej. Osiem budynków na ogrodzonym terenie. Pow. domów ok. 202 m2 + dodatkowa pow. ok. 60 m2 poddasza. Działki o pow. od 4 - 6,6 a. Standard deweloperski, użyto materiałów wysokij klasy: ściany oraz dachówka - ceramiczne. Tynk akrylowy. Wewnatrz rozprowadzone media: prąd, woda, gaz, instalacja alarmowa oraz gazowa - ogrzewanie piecem gazowym z zasobnikiem ciepłej wody. Przygotowane instalacje pod kominek. Stolarka okienna PCV w kolorze mahoniowym, wewnątrz białe. Podjazdy oraz dojście wyłożone kostką brukową. Całość w metalowym ogrodzeniu na podmurówce. Polecamy:
Data: Wto 14-10-2008, 12:40
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 105

Zobacz cały wątek

Sprzedam bezpośrednio ładne mieszkanie 3 pokojowe z kuchnią widną i dużą loggią szeroką na 2 pokoje. 3 piętro z windą. Całość jest po remioncie - instalacja prąd, wod-kan, gaz wymienione, przedpokój we flizach, łazienka 2 letnia po generalnym remoncie - flizy, wanna, wc, umywalka Cersanit, piec Junkers. Kuchnia we flizach - podłoga i pas nad blatem, szafki i blat 3 letnie, AGD Boscha 2 letnie, płyta gazowa i zmywarka, duża Lodówka i Prakla Ariston. Wszystko pozostanie w cenie. Podłogi w pokojach w panelach. W całym mieszkaniu są nowe okna PCV z ładnymi parapetami. Bardzo duża loggia- szeroka na 2 pokoje, wyflizowana. Powierzchnie pokoi: pokój z aneksem kuchennym ponad 20 m2, sypialnia ok. 9m2, pokój mały ok 6 m2, Mieszkanie ładnie położone, słoneczne. 2 pokoje na wschód, kuchnia i salon na zachód. Pokoje są z osobnymi wejściami. W przedpokoju szafa w zabudowie. Mieszkanie wolne od zaraz - brak długów, kredytów i innych obciążeń. Kupując bezpośrenio oszczędzasz kilka tys. zł. Mieszkanie jest ekonomiczne - czynsz dla 3 -os rodziny /ogrzewanie, woda, śmieci, TV, administracja, f.remontowy/ tylko 284 zł! Otoczenie zagospodarowane - parkingi i chodniki wybrukowane, przystanek MPK pod blokiem. KONTAKT - 604-613-712
Data: Wto 21-10-2008, 7:39
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 141

Zobacz cały wątek

Prosze o pomoc w wycenie mojego renault clio 1.2 z LPG. W niedalekiej przyszlosci bede chcial sprzedac autko , nie daleteog ze cos z nim jest nie tak ale chce zmienic clio na auto z wiekszym silnikiem ( moze 1,8 16V albo 1,8 RSi). Clio z rocznika 1991 wyposazone w elektryczne szyby, centralny zamek. Zakupione w pazdzierniku 2007. Po kupnie auta wymienilem lozysko w lewym kole SKF wiec nie zaden smietnik tylko porzadne lozysko oraz tuleje na wachaczu z prawej strony firmy febibi. Clioweczka ma zalozone sportowe amortyzatory z przodu co czyni ją troszke sztywniejszą niz seria firmy niestety nie podam gdyz napis poprostu sie starł:| koloru są żółtego. Auto całe w kolorze nadwozia, przedni zderzak z modelu mlodszego (wszystkie modyfikacje typu progi, zderzak , malowane lusterka i kawalki po okleinie w srodku blyy juz jak kupilem auto. Sam zalozylem sportowa kierownice i nakladki na pedaly oraz nakladki na pasy firmy Momo. Przy 189 tys. zmienilem rozrzad; pasek Gates, rolka SKF - nie uznaje jakichs dziwnych firm dlatego zalozylem cos lepszego , cos co daje wieksza gwarancje. Pod wzgledem technicznym nie mam zastrzezen, na dniach zakladane beda nowe klocki ferodo i tarcze brembo gdyz sa juz w drodze. Pod wzgledem wizualnym w przyszlosci mozna by zrobic tylne nadkola ( normalka w clio) i przedni lewy blotnik gdyz poprostu rdza zrobila swoje .. Sa małe odpryski i mala wgniotka na masce. Taką juz kupilem. Jesli pieniadze pozwola postaram sie zrobic takze reczny bo lapie tylko na jedno kolo. Poza tym nie mam zastrzeżen. Przebieg na dzien dzisiejszy to 198919 i ciagle rośnie gdyz jezdze nim do pracy. W srodku auto bardzo zadbane jak na swoj wiek. Instalacja gazowa daje spalnie od 7-7,5 litra. Wszystkie papiery na gaz mam, ksiazke pojazdu i wszystkie dokumenty niemieckie czyli brief itp takze.
Co do ceny mysle 3500 do nie duzej negocjacji. Zapomnialem dodać ze jak sie uda zakupie sportowy tłumik do clioweczki . Możliwosc kupna bez sportowej kierki Victor.
Data: 14 Czerwiec 2008, 17:35
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń 157

Zobacz cały wątek

witam wszystkich, od 2 miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem pieknej AR 156.Wszystko bylo by ok gdyby nie powazny problem z nadmiernym spalaniem. Mowie powazny dlatego e wiaze sie z $$$$ ))

Mam zalozona instalacje gazowa IV gen. BRC i przy pierwszym tankowaniu przezylem szok 20l 100km. Pierwsze krok to byla wizyta u gazownika na regulcje. Poprawa byla ale i tak spalanie jest bardzo duze bo ok 17l na 10. Potem byla 2 wizyta i zadnej zmiany. W trasie jest troche lepiej bo pali ok 12l.

Z takim spalanie stwierdzilem ze nie olaca sie jezdzic na gazie wiec przerzucilem sie na benzyne i tu po raz drugi szok. okazalo sie ze to raczej nie instalacja bo na benzynie spalanie tez jest bardzo duze ok 16 na 100 w miescie.

jedynie co mi przychodzi mi do glowy to sonda lamda albo wydech ktorego dzwiek troche mnie zaniepokaja (moze ktos wypatroszyl katalizator itp)

Jesli ktos mogl by mi pomoc to blagam!!!! bo z takim spalaniem dlugo nie pojezdze.

ps. jesli ktos moze polecic dobry serwis ktory ma pojecie o alfach (niekoniecznie ASO) w Warszawie to bede wdzieczny.

pozdro
Data: Sro Wrz 10, 2008 7:04 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 22
Wyświetleń 1579

Zobacz cały wątek

Moi Mili Parafianie,
chcę sie pozbyć czarnej niuni, przyładowałem w drzewo i potrzaskałem przód, prawy bok, próg i silnik.
Strzeliły panewy. Może wypiszę co jest dobre:
- przód zawieszenie - nowe amory 2x80zł, wahacze 2x80zł, sprężyny 2x50zł i prawy przgub 100zł (lewy do luftu)
- tył zawieszenie - amory dobre 2x40zł, sprężyny nowe wysokie 2x50zł (mazda6, lub probe 2.0) + dwa nowe Jamex 2x50zł
- 4 koła stalowe i dobre zimówki (prócz jednej - letko szarpnięta )200zł
- 4 oryginalne alu (czarne z cieniutką czerwoną obwódką) 16 cali z ładnymi oponami 205 i 215 600zł
- środek prócz deski i kierownicy, wystrzeliły poduchy 200zł
- głowice po pełnej regeneracji - planowane, nowe zawory, mostki, popychacze, uszczelniacze (+2 nowe zimeringi na wałki)
koszt regeneracji 900zł netto, nie wziąłem faktury,
- klapa 150zł, lewe drzwi 150zł, tył zderzak 100zł, plastiki na progi lewe 80zł
- sekwencja na polskim sterowniku Stago 200 (sprawdzę dokładnie jutro) butla o rzeczywistej pojemności 35l, mam fakturę i certyfikat 1000zł
- osprzęt - alternator 100zł, przepływomierz 150zł, komputer 200zł, pompy 100zł, wtryski 100zł, aparat z nowym oringiem 100 zł
- nowy Vris box 120zł

Prócz silnika, reszta jest do zrobienia, ale przy dzisiejszych cenach się nie opłaca. Wartość auta na części szacuję na ok. 5000 zł przy niskich (tak mi sie wydaje) cenach za poszczególny klamot. Chciałbym za to dostać 3500 zł. Sama instalacja gazowa była tyle warta, jak sie wymieni rurki i filtry, to będzie jak nowa.

Nie interesuje mnie rozbiórka i sprzedaż poszczególnych klamotów.

Co Wy na to?
Data: 2009-02-03 23:01
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń 89

Zobacz cały wątek

link do ogloszenia podany przez kolege Adi ,

troche skopiowalem ,gdyby usuneli.

""""""Opis pojazdu:

Sprzedam Mazde RX-8 z 2007 roku o pojemności 1300 + GAZ (instalacja sekwencyjna) . Samochód sprowadzony z USA (bezwypadkowy) .Jest to wersja SHINKA full opocja ,- ABS - DSC - 8x AirBag - MANUALNA skrzynia biegów - kierownica multifunkcyjna - oryginalne radio CD - wysokiej klasy nagłośnienie BOSSE - klimatyzacja - elektryczne szyby - elektryczne lusterka - elektryczny szyberdach - elektryczna regulacja foteli - skórzana tapicerka - podgrzewane fotele - reflektory xenonowe - halogeny - tempomat - czujnik ciśnienia w oponach - immobilizer - alarm - centralny zamek - oryginalne alufelgi 18 calowe + nowe opony zimowe + opony letnie - przeciwmgielne światło tył - karta zamiast kluczyka! -odpalanie bez koniecznosci wkładania do stacyjki, wystarczy karta tylko przy sobie, aby odpalic samochód . SEKWENCYJNA INSTALACJIA GAZOWA NA KTÓREJ AUTO JEŹDZI IDEALNIE ZERO PROBLEMÓW ZADNYCH SPADKÓW MOCY ZADNEGO DŁAWIENIA SIĘ SAMOCHÓD JEŹDZI NA GAZIA TAK SAMO JAK I NA BENZYNIE .

WIĘCEJ INFORMACJI POD NR TEL : 668-697-821 lub 600-037-332""""""""""""
Data: 18 Lis 2008 | 10:00
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 51
Wyświetleń 7412

Zobacz cały wątek

Witam.

problem pojawił sie ponad miesiac temu [poczatek grudnia]...kiedy moja instalacja gazowa przełaczała sie na gaz przy jechaniu na jedynce [gora dwojce], przy dojezdzaniu do skrzyzowania [wtedy wrzucam na luz] przy ruszaniu, to silnik gasł.....kiedy miałem 60-90km/h na liczniku i nastepowało przełaczenie sie na gaz, to silnik dusił sie, szarpał sie tak z 2-3 sek. ale jakos samochod jechał i nie zgasł....

pojechałem go gazownika.....wymienił filtry, wyczyscił listwe....
po tym jakby rzadziej gasl na nizszych obrotach, ale dusił sie bez wyjatku przy przełaczaniu....po miesiacu niecałym, gdy instalacja sie przełaczała z benzyny na gaz padła....przełacznik pipał i migała pomaranczowa lampka....trzeba było jezdzic na benzynie....

pojechałem wymienic czujnik cisnienia gazu....instalacja ponownie zaczeła sie przełaczac, ale problem gasniecia i szarpania przy przełaczaniu pozostał.....

instalacje mam ZAVOLI...

mi sie wydaje, ze najprowdopodobniej problem moze tkwic w dwoch rzeczach:
- zanieczyszczony reduktor i stare, sztywne membrany
- brudny silniczek krokowy

ktos podziela moje przypuszczenia czy to moze byc cos innego?

jesli to silnik krokowy to tak wyglada ten silnik?

czy przypadkiem nie jest tak ze jak jest gaz, to sa dwa silniczki? - od benzyny i od gazu?
Data: Nie Sty 18, 2009 17:34
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 17
Wyświetleń 130

Zobacz cały wątek

Relacja z ostatnich wydarzeń:
1. 7 maja odbyło się spotkanie Zarządu z przedstawicielami ZKZL p.Charzewskim i p.Perzem, a po południu spotkanie lokatorów komunalnych ZKZL i Feromą – o tym już pisałam

2. 12 maja u prezydenta Kruszyńskiego, na spotkaniu zorganizowanym przez panią radną Aldonę Szlagowską , przy wspólnym stole zasiedli – dyrektor ZKZL, p.Puszczykowski, p. Świderski z MPGM, p. Baura - nasz administrator i zarząd wspólnoty mieszkaniowej.
- przedstawiliśmy prezydentowi po raz kolejny problemy Czworoboku oraz wszystkie ustalenia jakie zostały już poczynione z przedstawicielami ZKZL, poprosiliśmy go, żeby został niejako „gwarantem” faktycznego przeprowadzenia remontów,
- prezydent zobowiązał nas do przedstawienia do końca lipca wieloletniego harmonogramu prac na wspólnocie wraz ze źródłami ich finansowania,

3. 16 maja w siedzibie ZKZL-u usiedliśmy, aby ustalić szczegóły nowego planu finansowego na ten rok.
Najważniejsze ustalenia:
- wyremontowana zostanie instalacja gazowa i elektryczna na klatkach schodowych, z mieszkań zostaną wyprowadzone liczniki prądu i gazu w taki sposób, by nie kolidować z planowaną instalacją CO i CWU
- uporządkowana zostanie instalacja telewizji kablowej, telefoniczna i internetowa,
- wymienione zostaną drzwi wejściowe
- rozważano możliwość zamknięcia podwórka - problem na „później”
- aktualne pozostają podpisane już remonty – zabudowa śmietników, wymiana niektórych pionów kanalizacyjnych, remonty dachu, czyszczenie rynien, budowa naszego mini palcu zabaw i ławeczek,
- obiecano nam, że pustostany nie zostaną przeznaczone na lokale socjalne.
Data: 2008-05-20, 08:17
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 193

Zobacz cały wątek

Czernichów pow. Krakowski /gm. Czernichów /Czernichów
bliźniak 120.00 m2
445 000 zł (3708 zł/m2 )
powierzchnia działki: 550.00 m2
rok budowy: 2008
ilość pokoi: 5
ilość łazienek: 2
data realizacji: 2008
Stan techniczny: do wykończenia
Rodzaj budulca: pustak
Media: prąd, siła, woda, gaz
Dodatkowo: garaż, balkon, ogród, poddasze

powrót
opis
Nasza oferta nowych domów w Czernichowie jest zróżncowana i dostosowana do potrzeb nabywcy. Ciekawe projekty domów wolno stojących i w zabudowie bliżniaczej są realizowane przez specjalistów w dziedzinie budownictwa w technologii tradycyjnej.

Przykładowa oferta:

Nowy dom typu bliźniak o pow. 129 m2 (po podłodze) zrealizowany zgodnie z projektem firmy Arhon "W Klemantisach 2" zlokalizowany w malowniczej okolicy Krakowa. 5 pokoi, 1 łazienka, kuchnia, kotłownia, garaż. W budynku znajduje sie garaż o pow. 15m2.
Dom w stanie deweloperskim: tynki maszynowo-gipsowe wewnętrzne; instalacje elektryczne; instalacja gazowa; instalacje CO-WOD-KAN; przyłącz prądu, gazu, kanalizacji i wody; wylewki i izolacje; elewacja; barierki kute na balkonach; ocieplenie poddasza;
(posiadamy ten projekt na działkach od 400m2 do 980 m2)
Data: Wto 14-10-2008, 12:43
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 109

Zobacz cały wątek

Ja tak trochę całkiem z innej beczki ale może jakaś rodzina znajomi bądż ktokolwiek inny będzie zainteresowany:) otóż mam do sprzedania trzy samochody:

1)
RENAULT LAGUNA 1.9 dCi(120KM)
ROK: 2003
PRZEBIEG: 160 tys.
CENA: 27 500ZŁ + OPŁATY (DO NEGOCJACJI)

WYPOSAŻENIE:

- KLIMATYZACJA DWUSTREFOWA
- 8x PODUSZKA POWIETRZNA
- 4x ELEKTRYCZNE SZYBY I LUSTERKA
- RADIO CD
- PÓŁSKÓRZANA TAPICERKA
- NAWIGACJA
- ALUFELGI
- WSPOMAGANIE
- 6-CIO BIEGOWA SKRZYNIA
- CENTRALNY ZAMEK
- ABS
- KONTROLA TRAKCJI
- HALOGENY

2)
FIAT STILO 1,6 (105KM)
ROK: 2003
PRZEBIEG: 108 tys.
CENA: 23 500ZŁ (DO NEGOCJACJI)

WYPOSAŻENIE:

- KLIMATYZACJA
- 6x PODUSZKA POWIETRZNA
- ELEKTRYCZNE SZYBY I LUSTERKA
- RADIO CD + 6 GŁOŚNIKÓW
- ABS
- KONTROLA TRAKCJI
- WSPOMAGANIE KIEROWNICY (CITY)
- ALUFELGI
- 2 KOMPLETY OPON
- KOMPUTER POKŁADOWY
- INSTALACJA GAZOWA (SEKWENCJA)
- HALOGENY
- NOWE ŚWIECE
- ROZRZĄD WYMIENIONY PRZY 80 TYS.

3)
BMW E-46 316i (105KM)
ROK: 2000
PRZEBIEG: 105 TYS.
CENA: 27 000ZŁ + OPŁATY (DO NEGOCJACJI)

WYPOSAŻENIE:

- KLIMATYZACJA
- 6x PODUSZKA POWIETRZNA
- ELEKTRYCZNE SZYBY I LUSTERKA
- CZUJNIKI COFANIA
- SKÓRZANA TAPICERKA
- ABS
- KONTROLA TRAKCJI
- ALUFELGI
- HALOGENY
- PODGRZEWANE FOTELE

WIĘCEJ INFORMACJI PISAĆ NA PW.
Data: Sro Gru 10, 2008 1:59 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 204

Zobacz cały wątek

Sprzedam Ibizke 90r, 1,2i GLX, 3D, przebieg 220tys, w ciągłej eksploatacji, instalacja gazowa BRC, elektryczne szyby, szyber, tylne szyby uchylne, dzielona kanapka, alarm, centralny zamek, alufelgi szprychowe (jak na zdjęciu w moim profilu), blachy w dobrym stanie, robione dwa lata temu w standardowych miejscach. W tym tygodniu robie przegląd i płacę OC, jak to zrobię to zadowolą mnie 2,5 tysia, jak bez przegladu i oc ktoś by brał (na części czy cóś) to do oddania za 1500zl całość. Dorzuce jeszcze 4 oponki zimowe 165/65/14 (jedna chyba do łatania i nie jestem pewien czy jedna z tyłu nie bije troche) i drugi komplet opon letnich 165/65/14 (bieżnik oki, ale też z tego co pamiętam z którąś oponką jest coś nie tak). W tej chwili auto stoi na oponach 185/60/14 z przodu Barum Bravius (stan super) z tyłu Pirelli P6000 (stan b.dobry).
Więcej info na gg 4037960 lub tel. 503005440.

Ibizka ma już świerzutki roczny przegląd.

Zapraszam
Maciej

Pozostały już tylko wspomnienia...

:(

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Ibizek.

Żegnajcie
Data: 2007-05-08, 18:02
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 394

Zobacz cały wątek


Cena:

8 300 PLN / 2 191 EUR (do negocjacji)
Typ:

Sedan / Limuzyna
Informacje:

Rok produkcji: 1995, 195 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 131 KM (96 kW), Pojemność skokowa: 2000 cm3, benzyna+LPG, zielony-metalic, Liczba drzwi: 4/5,
Dodatkowe wyposażenie:

ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, szyberdach, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, instalacja gazowa, komputer, welurowa tapicerka, tempomat, światła przeciwmgielne, niezależne ogrzewanie, pod. przednia szyba
Dodatkowe informacje:

bezwypadkowy, garażowany, zarejestrowany w Polsce
Opis pojazdu:

witam mam do sprzedania roverka pali 12 litrów na 100km(GAZU) silnik typu 16V, skórzana deska rozdzielcza, fotele welurowe, wazny przeglad i ubezpieczenie do maja 2009, pełene wyposarzenie, CB radio za dopłatą, lub zamienie na diesla lub benzyne ( pojemność do 2.0, może być gaz )
Lwówek Śląski (woj. dolnośląskie),
tel.: +48 882845778 , +48 793087133
Data: Czw Lis 27, 2008 23:10
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 166

Zobacz cały wątek

Ale fajna dyskusja, moje audi z motorkiem 2.3NG na mechanicznym wtrysku, niektorzy wiedza co to za wymysl sztana inni niech sie doszkola ma obecnie na budziki nalatane 390tys od nowosci bez remontu, olej Valvoline 10W40 zmiana co 10tys, instalacja gazowa zostala alozona przy stanie 208tys wie lekka mam nalatane grubo ponad 180tys na gazie, II gen, oleju ubywa mi od wymiany do wymiany ok 0,2l przy mojej bardzo ciezkiej nodze katalizator wywalilem jakies 20tys bo poszedl nowy wydech przelotowy i odziwo gaz go nie zabil i byl w niezlej kondycji, glowice mam cala, obroty mi nie faluja, osiagi na PB zamyka buzik na gazie jakie 15km. Roznica miedzy Pb a LPG do 100 na G-techu 1,1s wiec jak na swoje lata prymitywna instalke nie jest zle, ubiegne pytanie sekwencji sie nie da zalozyc do K-jetronika. Wiec pierdoly o tym ze gaz psuje silnik wkladam miedzy bajki, na poprzednik audi walnolem na gazie 150tys auto jezdzi dalej u znajomego i miewa sie dobrze. To nie gaz niszczy silnik ale partacze go zakladajacy i driver ktory cala jego obsluge zarowno silnika jak i LPG sprowadza do zajechania pod dystrybutor a do warsztatu jedzie wtedy gdy olej przypomina smole,a pod maska gra dyskoteka. Wiec smiesza mnie opinie ludzi ktorzy nigdy nie mieli stycznosci z instalacja gazowa nie mowie tu o II czy nawet III gen ale o IV czy V i potrafia stwierdzic na podstawie artykulu w jakims bzdurnym portalu czy gazecie ze gaz to zlo i nieszczy silniki. Kiedys instalki nie byly tak dopracowane jak obecnie, wiec skonczmy moze z mitami na ten temat. Ja jezdze na gazie i bede jezdzil moje przebiegi to lekko 50-60tys w roku diesla nie chce znac, a gaz przynosi mi sporo oszczednosc i nie sprawia problemow. A jezeli komus nie pasuje i ma duzo $$$$ w portfelu nikt go nie zmusza niech jezdzi na PB ale niech nie pier.... glupot na ten temat
Data: 2008-12-09 01:03
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 292
Wyświetleń 9211

Zobacz cały wątek

Witam,
autko zakupione we wrześniu, przebieg 170 tys. km. wg. licznika. Madzia miała już założony gaz II generacji (zwężka), na razie śmigam na nim, potem się zobaczy bo czuję, że nie jest tak mocna jak być powinna. Co do oleju to jeszcze nie wiem, okaże się później. Kolorek wg. mnie najlepszy dla 323F.

Rocznik: marzec 97`
Silnik 1.5 o mocy 88KM (instalacja gazowa II gen.)

A teraz wypasy w jakie jest wyposażona:
- 2x PP
- 2 x Poduszka powietrzna
- Elektryczne szyby x2
- Elektryczna regulacja wysokości reflektorów
- Wspomaganie kierownicy
- Immobiliser
- Centralny zamek na pilota
- Alarm
- Klimatyzacja
- Regulacja wysokości fotela
- 2 x Podłokietnik
- skórzana kierownica i gałka zmiany biegów

Modyfikacje:
- Instalacja gazowa II generacji
- Końcówka wydechu Ultera
- Audio: radyjko: Blaupunkt + 4x Pionniery (fajnie gra:) )
- Biały kierunkowskazy boczne
- Siatka z przodu (gdy kupiłem nie było tam nic, więc założyłem siatkę - mi się podoba)
- Wymiana pasa bezpieczeństwa kierowcy (bo się przedzierał )
- Kable i świece NGK
- Wymiana uszczelki pod głowicą

Dalsze plany: (to już zostawiam na nowy rok lub jeszcze później)
- podświetlenie stacyjki
- alusy 15"
- chlapacze tył
- może wywalenie pomarańczowego odblasku
- gleba (ale to się tylko marzy, bo zbyt droga zabawa)

Zaraz po zakupie:

A teraz aktualne fotki (tylko dwie, w dodatku brudna bo jeździłem po wioskach i piachu - musze umyć i nastukać lepsze foty):
Data: 22 Lis 2008 | 11:24
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń 225

Zobacz cały wątek

Użytkownicy samochodów na gaz muszą przygotować się na znaczący wzrost cen LPG. Już w styczniu kierowcy mogą płacić rekordową kwotę 3 złotych za litr autogazu. Co to oznacza? Już wkrótce instalacja gazowa przestanie być opłacalna - pisze "Polska".

przeczytaj cały artykuł: http://www.4transport.pl/index.php?id=5 ... ,show,2001

Od redakcji...
To jest niesamowite co dzieje się w naszym kraju. Wszystko znajduje uzasadnienie każda podwyżka. Pewnie że możemy płacić za gaz nawet 4 zł za litr. Ale niech to będzie umowa społeczna - publicza. My dopłacamy do każdego litra np. 1,5 zł podatku, są znane statystyki sprzedaży ilości litrów gazu rocznie w Polsce. Łatwo policzyć ile jest nazbierane pieniędzy w kasie za rok, dwa, trzy czy cztery. Ale potem pokażcie co za tą zebraną sumę jest wybudowane - ile kilometrów już może nie koniecznie autostrad (bo zaraz oczywiście będą płatne) ale dobrych i trwałych na lata dróg szybkiego ruchu!

Jako redakcja już wkrótce zainteresujemy się szczegółowym rozliczeniem pieniędzy zebranych do budżetu z podatku drogowego i innych opłat drogowych... czy te nasze ciężko zarobione pieniądze idą na firmy wujka, strykja i syna, które mają dwie łopaty i konewkę i kontrakty na 10 lat na łatanie dróg krajowych czy na budowę i rozwój infrastruktury.

Bo z naszej ostatniej redakcyjnej wyprawy do Danii przez Niemcy wynika jasno że już dziś litr gazu w Polsce kosztuje średnio 2,45 zł , a za zachodnią granicą litr paliwa i to pewnie nie chrzczonego kosztuje w przeliczeniu z euro 2,20 zł . A w styczniu 2009 r. mamy płacić złotówkę więcej od Niemców. DLACZEGO??!!
Data: 18 sie 2008, o 16:43
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń 324

Zobacz cały wątek

Cytat:
Cytat:Dla naprawdę oszczędnych proponuję takie coś* http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4391853



Wow Ciekawe czy on go kupił z gazem czy sam zamontował. Nie wiem jak dla was, ale dla mnie posiadanie instalacji LPG w samochodzie, który praktycznie nie spala benzyny jest wręcz żenujące.



Poczytaj sobie dokładnie opis. Facet zrobił tym Tico od 2000 roku 190 tysięcy kilometrów. Ponad 25 tysięcy rocznie. Instalacja gazowa zwróciła mu się co najmniej trzykrotnie.
Skoro coś ma sens ekonomiczny, to trudno to nazwać określeniem "żenujące". Żenujące jest, jeżeli ktoś kupuje starego dobitego Merca i zakłada instalację gazową po to, żeby jeździć 3 tysiące km rocznie.

Cytat: Jednak jak ostatnio gadam choćby z kumplami z klasy (wszyscy przed prawkiem lub w tracie robienia) to każdy planuje samochód z silnikiem nie większym niż 1.1



Biorąc pod uwagę taryfy OC dla młodych ludzi dziwię się, że chcą tak duże silniki

Cytat:i każdy chce mieć gaz :/ (...) albo np. dla ludzi, którzy chcieli by mieć ciut ciekawszy samochód niż pozwala na to grubość portfela.



A no właśnie. Możliwe, że po prostu dla Twoich kolegów sei 1.1 to coś trochę lepszego, niż pozwala na to grubość portfela
Data: Pn cze 16, 2008 13:29
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 117
Wyświetleń 2575

Zobacz cały wątek

W swojej alfie 166 2.0V6TB mam instalacje gazową i uważam to za nic złego. Przy zakładaniu gazu lepiej założyć większy parownik bo podobno to też ma jakiś wpływ. Nie wiem jaki ja mam parownik w swojej instalacji ale auto chodzi bez zarzutu. Gdy kolega zakładał do swojej 164 2.0V6TB instalacje to gazownik założył mu przed wtryskami kawałek grubszego przewodu bo podobno nie kiedy silnik ten może potrzebować więksej dawki i może mu go zabraknąć ale ja osobiście w to nie wierze bo ja mam gaz założony normalnie bez żadnych udziwnień i chodzi tak samo na gazie jak i na benzynie. Normalną rzeczą jest że w zimie silnik musi się troche zagrzać aby przełączył na gaz, jeżeli będziesz miał ustawioną za niską temperaturę to mimo że gdy w zimie przerzuci ci na gaz auto nie będzie szło jak powinno, wystarczy ujechać jeszcze kawałeczek spokojnie i gdy silnik uzyska odpowiednią temp (wg mnie min 30stopni) to ciągnie jednakowo co i na benzynie. Czytałem również kiedyś ciekawy włoski artykuł.Idealnie może się on odnieść do głupich tez np. "na gazie to możesz sobie kartofle ugotować" to bezmyślne debilstwo. Osoby które tak uważają po przeczytaniu tego artykułu zawstydziły by się! W samochodach Turbodoładowanych gaz daje lepszą kulturę pracy i osiągi niż benzyna tylko instalacja gazowa musi byc założona mądrze. Jeszcze dzis poszukam tego artykułu i wrzuce jeśli go znajde bo to dawno bylo.
Data: Wto Gru 30, 2008 8:41 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń 844

Zobacz cały wątek

Cytat:Taxon - jak gaz niszczy silnik?



Pytam o to samo.
Tylko nie chodzi tutaj o swoje własne przemyślenia i wywody, bo każdy znajdzie milion powodów żeby dowodzić swoich racji. Daj nam jakiś konkretny, stwierdzony przez osobę postronną dowód na to, że jakiś silnik uległ awarii na skutek zasilania LPG.

Cytat:Gdyby tak było, to zapewniam Was, ze byłoby od cholery samochodów z seryjnym gazem.



W Polsce może i mało jeździ samochodów z fabrycznym gazem ale jednak są. I fabryczna instalacja gazowa jest opcją dodatkową w bardzo wielu modelach samochodów i to nie jednej marki. A ludzie tego nie instalują za często, bo to są dosyć spore koszty w odniesieniu do pojemności silnika. Pamiętam że kiedyś, jakiś rok czy dwa lata temu wpadła mi w ręce rozpiska wyposażenia opcjonalnego do fiata pandy z silnikiem bodajże 1.2 czy 1.4 nie pamiętam dokładnie. W tej rozpisce stało czarno na białym: instalacja gazowa 4000 czy tam 5000 złotych. Czyli jednak koncerny motoryzacyjne oferują do niektórych modeli fabryczną instalację gazową jednakże ceni się ona trochę i dla tego ludzie rzadko kiedy decydują się na taki luksus. Ale tak jak Kocurek napisał np w Holandii jeździ bardzo dużo aut zasilanych gazem, posiadających fabryczną instalację LPG.
Data: 2008-12-07 00:58
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 292
Wyświetleń 9211

Zobacz cały wątek

Witam

Mam problem z obrotami silnika – po nagrzaniu (temp. Cieczy chłodzącej ok..90 st – tylko w czasie lata) lub jeździe w korku (20-40 km/h) silnik gaśnie na wolnych obrotach. To samo jest gdy w podobnych warunkach po jedzie wyłączę motor – kilka minut odczekam i nie da się uruchomić.... przeczytałem kilka postów i wskazywały na silnik krokowy lub przepływomierz. Przy okazji nie zauważyłem żeby ktoś wspominał o innych objawach które temu towarzyszą a jakie ja zauważyłem (co nie musi mieć z tym związku ale napisze):
-motor można uruchomić wtedy tylko przy wciśniętym pedale gazu (po puszczeniu na wolne gaśnie – to samo jest na gazie i benzynie)
-pedał gazu jest wtedy jakby miękki (tak jakby opadł)
-po wyłączeniu silnika (po jeździe w takich warunkach jak opisałem) można usłyszeć taki dźwięk jak: buuuuuu – wtedy wiem ze za parę chwil będzie ten problem

Informacje dodatkowe:
-audi c4 94r., motor 2.0, numery silnika zaczynają się od ABK...(8-mio zaworowy na wtrysku wielopunktowym?), instalacja gazowa
-silnik zazwyczaj się nie nagrzewa do 90st (chyba ze jazda w korku), zazwyczaj na trasie dochodzi do ok. 70-80 (?)
-normalnie silnik utrzymuje wolne obroty (czasami tylko go zdławi)
No..mam nadzieje że opisałem jak się tylko da szczegółowo – wiec za wszelkie fachowe rady co to to może być – przepływomierz powietrza, silnik krokowy a może temperatura silnika – dziękuje, może w końcu zacznę normalnie jeździć.
Przy okazji jesli to silnik krokowy lub przepływomierz to jaki model, numery itp po czym mozna by go zidentyfikowac i szukac nowego.
pozdrawiam i czekam......
Data: 21 Luty 2006, 13:26
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń 344

Zobacz cały wątek

Cytat: Witam,

Posiadam Sienę 1.4 99r z instalacja gazowa Lovato. Ostatnio gdy odpaliłem auto i silnik przełączył się na gaz, włączyła się kontrolka wtrysku i silnik zgasł na gazie (to tak jakby gaz nie dochodził do silnika) , potem już na gazie nie chciał chodzić, więc pomyślałem, że dopóki nie pojadę do mechanika z tym będę jeździł na paliwie, po ok 150 km nagle samochód nie chce mi nawet odpalić się na paliwie, tak jakby w ogóle paliwo nie dochodziło do ślinika, nie wiem czy to ma coś wspólnego z instalacją gazowa, a konkretnie z jej sterowaniem ? dodam tylko że nawet próbowałem odpalić samochód z holu to też nic nie dało, zwis kompletny, proszę o rade...


kurcze - siena 1,4 to wyśmienity silnik na gaz. podaj jaki masz sterownik w tym LOVATO.
może jakieś kable się wypięły od sterownika, od zaworów?? sprawdzałeś to??

Dzięki za pomoc, okazało się, że świece były zajechane po wymianie problem znikł... choć dziwne bo świece tylko rok śmigały od nowości (NGK) no nic najważniejsze , ze problemu już nie ma, dzięki pozdrawiam
Data: Sro 21 Sty 2009, 08:17
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 208

Zobacz cały wątek

Cytat: Witam
Po co w łazience o wymiarach 1,5 x 1,5 m gniazdo - pralkę do kuchni wstawić a włosy suszyć w przedpokoju, też jest lustro.



Nieraz pisałem, że największym zagrożeniem w łazience są polączenia wyrównawcze.
Tą samą opinie ma dr Musiał.

Bez połączeń wyrównawczych prąd rażeniowy ma obwod otwarty.
Prad rażeniowy będzie niewielki, napewno nie powodujący zagrożenia.
Instalacja WK jest z reguły z PCV.

W przypadku połączęń wyrównawczych to pewna śmierć.
System ochrony jest zły, pmyślany bez głowy. Panowie na stołkach
panicznie boją sie przywleczenia jakiegoś napięcia ze zbrojenia budynku.
Pytanie nr 1, czy jakiekolwiek elementy są polaczone ze zbrojeniem ?

Połaczenia wyrównawcze powinny być na potencjale swobodnym.
Wówczas nie stwarzałyby śmiertelnego zagrożenia.
Napięcie na nich powinno być monitorowane poprzez przeciwporażeniowy wyłącznik
napieciowy, do pierow przypadku zagrożenia obwob polaczen powinien byc podlaczany do PE.Możemy sobie pogdybać, jeżeli panowie normotwórcy nawet nie mają pojecia o WLZ, nawet nie maja pojecia, że dwie kuchnie gazowe kasują wszystkie normy,
to o czym tu rozmawiać.
A rura gazowa jest PEN w budynku.
Cerberus
Data: 30-05-08, 07:21
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń 1171

Zobacz cały wątek

Cytat: samochody na gazie dają dużo mniej zanieczyszczeń do środowiska



Nie wszystkie. Właśnie dzisiaj czytałem o tym w gazecie. Jeżeli chodzi o samochody starsze z silnikami gdzie jest gaźnik lub jednopunktowy wtrysk paliwa to przy tych silnikach zasilanych LPG rzeczywiście jest mniejsza emisja zanieczyszczeń. Co do nowszych silników benzynowych to z tą emisją jest gorzej.

Co do wypowiedzi niektórych kolegów ze LPG to zło, że niszczy silniki, większe koszty utrzymania samochodu. Mam w rodzinie 2 samochody z LPG, przejeżdżam rocznie ok 30 tys. km i jakoś nie mam z tym większych kłopotów. Wszystko zależy od tego jaka jest założona instalacja gazowa i kto to robił i czy dobrze ją ustawił. Wiadomo że niektórzy kierowcy nastawiają się tylko i wyłącznie na ekonomie. Ale nie wiedzą o tym że jeżeli ustawi się mieszankę zbyt ubogą a dodatkowo ma się ciężka nogę to wtedy mogą pojawić się problemy z głowicą, zaworami itp. Wiadomo że każdy samochód musi swoje spalić. To tak samo jakby kierowca ukrócił sobie porcje jedzenia i wymagał dużo od siebie . Przez jakiś czas będzie dobrze ale później zacznie słabnąc, słabnąc i jeszcze raz słabnąc aż w końcu padnie. Można powiedzieć że podobnie jest z silnikiem. Reasumując. To czy gaz jest szkodliwy dla naszego samochodu zależy od tego jak dbamy o ten samochód.

p.s
Taka mała ciekawostka. Jeżeli LPG jest takie szkodliwe czy to AMG odważyłoby się na zamontowanie takiej instalacji w swoich samochodach?
Data: 2008-10-14, 06:59
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 90
Wyświetleń 4093

Zobacz cały wątek

No to teraz moja kolej. Swoją Asterkę posiadam od października ubiegłego roku. Od tego czasu jednak nie przeprowadziłem za wiele znaczących zmian. Ale są plany i wizja tego autka, które będą przeprowadzane w miarę dostępnych funduszy (jestem studentem ) i w miarę dostępu do wolnego czasu. Teraz konkrety:

silnik: 1.6 16V

zasilanie: gaz (sekwencyjna instalacja gazowa BRC)

wersja nadwozia: hatchback 3D

rok produkcji: 1999

przebieg: 124 tys. km

wyposażenie:
- ABS
- 4 poduszki powietrzne
- wspomaganie kierownicy
- klimatyzacja
- elektrycznie sterowane szyby i lusterka
- szyberdach

modyfikacje:
- tłumik końcowy Ulter
- białe zegary
- chromowane elementy wnętrza
- listwy progowe

plany:
- alufelgi 16"
- przyciemnienie tylnich szyb
- przednie lampy Angel Eyes, tylne przyciemniane
- układ dolotowy Mag Sport
Data: 12 Maj 2008, 15:16
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 20
Wyświetleń 1381

Zobacz cały wątek

Cytat: ...Gdzie jest prawda, w tekście ,czy w rysunku ?...


bo Ty, kol. cerberus, na siłę chcesz coś udowodnić.
tylko po pierwsze: nie cytując całego tekstu dokonujesz manipulacji - a fe, postępujesz nieetycznie,

Zgoda popelniłem bląd , piszac, że na rysunku autor podlacza PE do GSU.
Wszędzie w moim tekście tematu, słowo GSU powinno być zamienione na GSW.
Nie dokonuje manipulacji, bo dyskutuje tylko na temat rysunku i jego opisu.

Gdyby było ( GSU zamiast GSW), to rysunek byłby zgodny z tekstem.
I nie byloby sprzeczności.
Ale autor piszę wyraźnie, że PE nie wolno podłączać do GSW, a na rysunku podłącza.
I tutaj już nie ma manipulacji.
Więc gdzie jest prawda, w tekście ,czy w rysunku ?

Jeżeli tekst jest słuszny, to powinny być dwa niezależne uziomy: jeden na PE , drugi na GSW.
Bo nie wyobrażam sobie ,aby instalacja gazowa nie była objęta połączeniami wyrównawczymi głównymi i na dodatek nie byla uziemiona.
Na dodatek jeszcze ciekawostka.
Nawet przy dwóch niezależnych uziomach PE zostanie polączone z GSW.
Kto odpowie na pytanie, gdzie zostanie zrealizowane takie połączenie niweczące teorie autora artykułu ?
Cerberus
Data: 28-12-08, 23:04
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń 1198

Zobacz cały wątek

Witam!

Jak w tytule, mam do sprzedania taki właśnie samochód. Poniżej kilka szczegółów:

silnik 1.2 8V D7F
przebieg 143 300 km
nadwozie 3 drzwiowe, kolor biały, wersja RN
2000 rok
instalacja gazowa z sekwencyjnym wtryskiem gazu i zbiornikiem w miejscu koła zapasowego
4 poduszki powietrzne
wspomaganie kierownicy
koła z oponami letnimi Continental ContiEcoContact 165/65R14 + opony zimowe Fulda Cristal Monteiro 165/65R14.

Kilka informacji:

Auto w grudniu 2004 roku sprowadził z Belgii do Polski Renault Kiljańczyk i wstawił do swojego . Kupiłem ten samochód w czerwcu 2005 roku. Miał wtedy 95 000 km.
Po zakupie wymieniłem pasek rozrządu i pompę wody, olej i filtr oleju. Przeglądy i drobne naprawy wykonywane były w warsztacie przy ul. Grochowskiej 45. Na szczęście samochód był tam tylko dwa razy. Olej wymieniałem w Norauto w Piasecznie - półsyntetyk Shell Helix Plus. W kwietniu br. wymieniłem świece oraz zrobione zostało płukanie układu chłodzenia, oczywiście z nowym płynem chłodzącym.

Na prawym tylnym błotniku znajduje się kilka drobnych, parkingowych rys - efekt 'ciasnego parkingu', widocznych na zdjęciu.

Samochód sprzedaję BEZ widocznego na zdjęciach radia oraz bez głośników.

Zdjęcia samochodu znajdziecie .

Cena: zaczynamy od 13 000 PLN.

Kontakt: Wojtek, , tel. 0 609 123 037

Samochód jest do obejrzenia w Piasecznie lub w Warszawie.

Zapraszam serdecznie!
Data: 13 Maj 2007, 20:17
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 187

Zobacz cały wątek

Cytat:
Jest jeszcze jedna możliwość. Jest to piec gazowy. Więc jest zasilany gazem z rury gazowej. Która razem z rura wodną jest podłączona do PEN.

a co jezeli nie jest podłączona do PEN ??
Wygląda na to ze instalacja centralnego wodna gazowa w całej kamienicy jest połączona ze sobą ,jest odizolowana od instalacji wodnych itp. zewnętrznych, nie jest podłączona do PEN i pracuje jak sztuczne "zero" jak by było inaczej to przy braniu "zera " z rur nikt by sie nawet nie zorientował zakłócenia są prawdopodobnie wprowadzane prze rury a nie przez instalacje
Mało prawdopodobne ,żeby gazownicy założyli wstawkę na wejściu.
A nawet jak założyli, to i tak jak piszesz instalacja wewntrzna jest prawdopodobnie podłączona do PEN. Można to określić jako "sztuczne zero" które ma miejsce na chwilę przy manipulacjach. Ale "sztuczne zero" to asymetria ,czyli w efekcie wzrost lub spadek napiecia na fazie. I to nie będzie groźne, zwłaszcza,ze koleżanka włączyła UPS.
Pozostają czujniki, o których nie mam pojecia jak są podłączone, czy są izolowane galwanicznie, czy nie.
Więcej można się dowiedzieć w serwisie pieca. Jest to nic innego, jak zawieszanie się programu. Jak kolezanka trafi na fachowca , to może coć powie, jak sam będzie wiedział.
Cerberus
Ps. Piszą różni Panowie o wstawakch, ale ja jeszcze nie znalazlem jej w sprzedaży.
Nie wyobrażam sobie tego, aby jakis tokarz wytoczył takie coś bez norm , według własnej wyobraźni. Zwłaszcza w gazie.
Gazownicy twierdzą, że czegoś takiego nie spotkali.
Z WK jest sprawa banalna, bo są kompatybilne elementy z PCV.
Data: 12-01-09, 19:44
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń 814

Zobacz cały wątek

Na wstępie chciałbym wszystkich serdecznie przywitać:) Więc WITAM
Jestem tu nowy ale mam nadzieje zagoszcze tu na dłużej...

Przejde do mojego problemu:
Mianowicie mam Opla Astre 1.6 16v z roku 1999,a dokładniej jest to Astra mojego ojca ale użytkujemy ją razem - ja posiadam swoją ale to nie ten temat. Do tej pory wszystko było w jak najlepszym porządku aż do wakacji, gdy wracając znad morza (ok.700km) zauważyłem że temperatura silnika sięga 100stopni co w jeździe miejskiej by mnie nie zdziwiło jednak w trasie to jest conajmniej dziwne? nie myślicie? Ale dobra sprawa się jakoś unormowała, odwiedziłem kilku mechaników, sklepy motoryzacyjne, zaczerpnałem wszelkiej wiedzy na ten temat (oprócz forum;)) Mechanicy mówili że problem tkwi w termostacie - jednak wentylator włącza sie przy ok. 92-95 stopni, a z tego co sie dowiedziałem istnieją i takie modele termostatów( bo coś 87, 89, i 92 - jeśli sie myle poprawcie mnie). Więc termostat wspolnie ustalilismy że odpada. Wymieniłem płyn na nowy. Chłodnica też wydaje się być sprawna. Aha nie dodałem ale zapewne jest to bardzo ważne że auto chodzi na GAZie. I kurcze dzisiaj w jeździe po mieście (Kraków) temperatura sięgła maksymalną wartość - wskazówka była na końcu pola czerwonego. Więc zatrzymałem sie, para leci spod maski, okazało sie że wywaliło wężyk od chłodzenia na trójniku. Płynu oczywiście zero w zbiorniku. Szybo usunałem usterke i nalałem zwykłej wody żeby jakoś dojechać do domu. W drodze temperatura nie przekroczyła 95 stopni !! Niewiem może faktycznie ten termostat jest walnięty? jakoś sie przyblokowuje czasami? Może ktoś przeżył coś podobnego i chciałby się podzielić tym? Może instalacja gazowa jakoś na to wpływa( bo chyba spalanie gazu ma wyższą temp.) i dlatego silnik sie tak grzeje? Wszelkie odpowiedz, propozycje, rozwiązania, porady,.... mile widziane.
Data: 18 Grudzień 2007, 21:31
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 49
Wyświetleń 1141

Zobacz cały wątek

rok: 1995
przelot: obecnie 197000. Kupiłem jak miała 180 000
wyposażenie:
-wspomaganie
-elektryczne podgrzewane lusterka
- podgrzewana tylnia szyba
- elektryczna regulacja świateł
- hydrauliczny dach
- poducha kierowcy
- abs
- centralny
- elektryczne szyby 4 x
- alarm

pewnie by się coś jeszcze znalazło ale nie pamiętam

A teraz co zmieniłem:
- przednie amorki zamienione na sportowe Kayaby orginalne ściągane z Japoni po 564 zł szt + sprężyny Weitec - 60 mm ( siadła tylko 4 cm ze wzgl. na lekki silnik ) Jeździ się mega betonowo
- tylnie sprężyny zamienione na wzmacniane, utwardzone
- nowy dach
- zrobiona blacharka ( progi, nadkola, wlew paliwa )
- instalacja gazowa praktycznie cała nowa ( ze starych rzeczy została tylko butla )
Audio:
niestety seria

Kupe inny pomniejszych rzeczy

W niedziele niestety się nie zjawię gdyż jest to jedyny dzień kiedy widuje się ze swoją drugą połówką serca
Data: 2008-10-30, 14:33
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń 409

Zobacz cały wątek

sprzedam lanosa 1.6 16V, lekko uszkodzony przód, silnik ok, instalacja ok. bogate wyposażenie!!!

sprzedam tylko w całości!!!
cena 2900zł!
przebieg 186tys.
na rozrządzie zrobione ok 2500km, kompleksowo wymienione części eksploatacyjne pod siebie!!!
wszystkie filtry,paski lacznie z rozrzadem i pompa wody, płyny i oleje wymienione!!!

KLIMATYZACJA! INSTALACJA GAZOWA!

auto posiada, obniżone zawieszenie(przód)ale mam tez w komplet oryginalnych sprezyn wiec je dorzucę, rozpórkę kielichów(przód), el. składaną antenę, jasna tapicerkę, wspomaganie, ABS, el. lusterko(prawe), el. szyby(przód), przed stłuczką wszystko było sprawne!!! komplet papierów!!!
butla ma jeszcze 3 lata waznosci, nowe stalowe felgi kupione rok temu, zalozone zimowe kapcie(maja jeszcze troche mieska), nie bierze ani grama oleju!
uszkodzony jak na zdjeciu.
wiecej info pod tel 792 51 20 20 lub na pw.
auto z kratka bo kupione bylo kiedys na firme przez 1 wł.aczkolwiek nigdy w firmie nie jezdzilo!!!uzywane wylacznie do celow prywatnych!
Data: 2009-01-12, 18:06
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 1
Wyświetleń 160

Zobacz cały wątek

Witam, mam do sprzedania forda oriona, tzn. jest to auto mojego taty:) auto z 1989 roku, 1,3 beznzyna + instalacja gazowa, przebieg ok 230 tys km. Fordem tata jezdzi od chyba 97 roku i nigdy nie miał z nim problemów, jedynie co to była wymieniana skrzynia biegów. W aucie było robione zawieszenie, wymieniane klocki, zmienione opony (bdb stan) i nie pamiętam co jeszcze:) Ford juz ma swoje lata więc ma kilka małych drobiazgów, które by trzeba było zrobić: zamek klapy tył, amortyzatorki klapy, wyregulowac instalacje gazową. Jeszcze jedno co mnie zastanawia, to to ze na gazie lepiej pali niz na benzynie, nie wiem jaki tego powód. Wizualnie auto jak na ten rocznik oceniam na bdb, pojawiaja sie małe pecherzyki rdzy,ale to nic niepokojącego, chyba jak na ten rocznik to normalne. W srodku tez nic nie jest zniszczone. Do auta gratis dokładam bagaznik dachowy:) mysle ze auto jest w sam raz dla kogoś kto dojezdza do pracy, czy na jakies rybki. Jeszcze dodam ze spala teraz ok 9 l gazu dlatego trzeba wyregulowac instalację. Nie bede wiecej sie rozpisywał, jak ktoś bedzie chciał jakieś info to zapraszam na PW, lub pod tel785938398. Cena jaka mnie interesuje to 1600 zł do małej negocjaci:) auto stoi w okolichach Gorzowa Wlkp. (Strzelce Krajeńskie).
Pozdr

zapomniałem dodac ze z przodu jest pekniety zderzak:)
zapomniałemdodac ze auto ma jeszczy szyberdach uchylany i rozsuwany.
Data: 8 Lipiec 2008, 09:00
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 76

Zobacz cały wątek

Cytat: a 1600zl na złomie jeśli nie sprzeda to idzie na złom nie wiem po co odpowiadasz jak cię to nie interesuje?


nie odpowiadam tylko uściślam, że to nie jest cena złomu tylko cena tego konkretnego egzemplarza, z którego jeszcze parę rzeczy można odzyskać. A Twój przelicznik jest z kosmosu i nijak nie przystaje do rzeczywistości, a jeśli jest dobry to mam dla Ciebie propozycję, mam dwa samochody rozbite, każdy po 1000 kg chcę za nie w sumie 2 000 zł i dostarczę je w to miejsce gdzie odkupują do 1 600 zeta...łatwo zarobisz 1 200 zeta...zainteresowany
nie mój tylko kumpla jak już a mnie takie samochody nie interesują tym bardziej wypadkowe
np z lanosa koła i oponki 400zł do tego wszystkie szybki i instalacja gazowa ale mnie to nie jara i nie bawie się w sprzedaż na części.
Nie sprawdzam ile dają na złomie kolega powiedział że 1,60 za kg a jak się to ma do wagi lanosa nie wiem może liczą to inaczej ale tak czy siak bazsensu jest prowadzenie tej rozmowy
jak jesteś zainteresowany to kup
a twojego złomu nie chce za darmo pozdro
Data: 1 Lipiec 2008, 08:01
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń 340

Zobacz cały wątek

z wielkim bolem serca i nie tylko musze to zrobic i sprzedac mojego rakietowego wrotka

Rocznik: 1991
Przebieg: 208 tys km
Silnik: 1.4 E7J B+G
Wyposażenie:
-wersja RT
-centralny zamek
-alarm
-elektryka szyb
-radio sony
-fotele od 16v
-kierownica z R5
-zderzaki w kolorze nadwozia
- instalacja gazowa 2gen (butla w kole )
-alufelgi 14" + komplet zimowek po 1 sezonie na stalowych felgach
- system domykania szyb po zamknieciu pilotem
-"sportowy uklad wydechowy" (wywalony kat i srodkowy a zastapione strumiennica i rurka) ale nawet ladnie to wszystko brzmi
-stozkowy filtr powietrza
-obnizony i utwardzony dzieki czemu super sie prowadzi
Ostatnio wymienione:
-olej + filtr oleju
-kable + swiece
-uszczelka pod glowica + regulacja zaworow 6 tys km temu
-polos prawa nowa
-kostka dmuchawy i takie tam drobne rzeczy
-rozrzad robiony 25 tys km temu
W ostatnim czasie auto przeszlo remont blach wiec nie cierpi na bolaczki clio czyli nadkola i blotniki . Nigdy mnie nie zawiodlo mam do niego wielki sentyment (1 wlasny samochod ) dlatego chcialbym zeby ktos dobry go przygarnal i o niego dbal

Cena: 4600 zł do negocjacji
dla kogoś z klubu 4400 zł do negocjacji

Zdjęcia: (jesli komus bedzie malo to moge doslac na maila bo sporo ich mam i zawsze moge dorobic )

przeglad wazny do 3 listopada a ubezpieczenie do 9.10.2008

Kontakt
tel: 516795532
mail:
gg:4335692
Data: 16 Czerwiec 2008, 09:26
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 526

Zobacz cały wątek

Witajcie:)

Zamierzam sprzedać swoje Clio Baccare

Opis autka:

marka: RENAULT
model: CLIO BACCARA
rok: 1993/05
przebieg: 96500km
silnik: 1,8 8v na monowtrysku boscha
instalacja gazowa: TAK, ELPIGAZ (AEB) NICOLAUS ZE ZBIORNIKIEM POD SPODEM
wyposażenie:
bixenony, skora, klima, airbag, el.szyby, el.lusterka, radio KEENWOOD (nowe), FELGI D&W z polerowanym rantem i oponami wBDB stanie, halogeny, hak (obecnie zdemontowany), sportowy tłumik końcowy SUPERSPRINT MAGNUM, autoalarm z centralnym zamkiem, termometr, uchylne tylnieszyby

W autku zostalo wymienione:
układ wydechowy
tarcze, klocki i bebny
zainstalowana instalacja gazowa
nowy lakier
palniki w lampach przednich
rozrzad
poduszki silnika
czujniki oleju i temp. wody
wachacze
drążki kierownicze
półosie z przegubami

mankamenty: zdemontowane wspomaganie

Autko naprawde bardzo dobrze jezdzi....

powód: kupno wiekszego autka VOLVO v40

a za 3-4 miesiace kolejna baccarka tylko po liftingu
Data: 20 Styczeń 2009, 16:29
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń 589

Zobacz cały wątek

witam....
raz na 0k 2 tygodnie, nieraz rzadziej zdarza się iż podczas ruszania po uruchomieniu silnika szarpie samochodem. nie ma znaczenia czy jest rozgrzany czy nie, przynajmniej takiej korelacji nie zauważyłem(mała częstotliwość wystepowania). natomiast zawsze do szarpania dochodzi w momencie wciśniecia pedału gazu(nie ważne czy benzyna czy gaz). samochód wtedy jest "blokowany", zwalnia i zaczyna szarpać. po puszczeniu gazu jest 0k, samochód jedzie normalnie na biegu. po 2, 3 próbach samochód wraca do normalnej dyspozycji, przez jakiś czas do minuty opornie przyspiesza, jakby coś stawiało opór po czym wszystko wraca do normy. kontrolka check gaśnie przy uruchomieniu silnika. towarzyszące niezgodności które zauwazyłem to:

1) wysokie spalanie benzyny. 12 litrów nie starcza na 2 tygodnie na rozruch i 0k 2 km do momentu przełączenia na gaz.

2) po dłuższej trasie samochód nie uruchamia się za pierwszym razem. przy wciśnietym gazie dusi się przez tak do 5 sekund, wchodzi na wyzsze obroty. po tym jest normalnie.

3) podczas uruchamiania silnika często słychać zgrzyt(nie zawsze, może co drugi dzień)

3) reduktor skierowany czołowo. wg znajomego powinien być przymocowany bokiem, aby na membranę nie działały siły ani podczas hamownia ani podczas przyspieszania, aczkolwiek imo nie ma to związku z problemem.

samochód ma 8 lat i 67 500 przebiegu. instalacja gazowa lovato z 2003 roku. jeżdże 15km w jedną stronę do pracy(naturalnie z powrotem też ) + miasto(male przebiegi). przy 62 tysiach za kadencji poprzedniego wlasciciela wymieniony min. rozrząd i olej.

jednocześnie prośba do forumowiczów z torunia i okolic o namiar na sprawdzone warsztaty. oczywiście, problem może być bardziej złożony, nie mniej jeśli jest coś do sprawdzenia, co nie sprawi trudności laikowi chętnie się zastosuje do wskazówek. z gory thx i pozdrawiam....
Data: 2008-12-07, 23:59
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 124

Zobacz cały wątek

Witam wszytskich,

Jakis czas temu stalem sie posiadaczem lanosa - malo jezdzony , 2002r 1,4 przebieg 50 tkm z instalacją gazową. Przejechalem nim dopiero ok 1000km, wczesniej przez 3 lata samochod stal w garazu praktycznie nie używany.

Do tej pory jedyne co zrobilem to:
- wymienilem olej (niby byl wymieniany przy 45kkm, ale to bylo 3 lata temu), filtry olej/powietrze
- zostala sprawdzona i wyregulowana instalacja gazowa
- wymienione świece/kable WN

Planuję wymiane sprężyn tylnych (obie są pęknięte) i amortyzatorów, tył strasznie nisko siedzi a jak wsadzę do bagażnika kilka toreb to siada jeszcze niżej. Czy spręzyny dadzą radę czy lepiej dołożyć i włożyć . Co do amortyzatorów to myslałem o KYB olejowe, czy moze z tymi spręzynami lepsze będą gazówki (jezdze raczej spokojnie, ale nie chce aby samochod kolysal sie tak jak teraz)?

Na co jeszce nalezy zwrócić uwagę lub ewentulanie wymienić?

z gory dziękuje za wszystkie sugestie i rady,
pzdr
nowy tutaj Artur
Data: 2009-01-02, 14:44
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 19
Wyświetleń 454

Zobacz cały wątek

Witajcie.
Sprzedam Daewoo Lanos rok 2000 z silnikiem 1.5 16v DOHC o mocy 100 KM. Samochód posiada nową instalację gazową BRC z butlą w koło zapasowe o pojemności 34 litrów. Instalacja gazowa jest na gwarancji. Auto posiada elektryczne szyby, centralny zamek z kluczyka i na pilota, autoalarm, immobilizer, regulacja wysokości kierownicy, halogeny, firmowy system audio Daewoo z automatycznie chowaną anteną, wspomaganie kierownicy, tapicerkę welurową w stanie b.dobrym. Auto jest po wymianie płynów eksploatacyjnych, kompletnego rozrządu i sprzęgła, świec zapłonowych NGK i przewodów zapłonowych Bosch, akumulator w b.dobrym stanie. Kierowca kobieta nie paląca zadbany i czysty wewnątrz, posiada bardzo mały przebieg jak na ten rok 79500 km. Bez problemowo zapala na benzynie i tak samo bezawaryjnie jeździ na gazie(nowa instalacja gazu). Ubezpieczony do 1.07.2009r. , przegląd do 10.04.2009r.zarejestrowany w Polsce jako samochód ciężarowy na 4 osoby kratka z tyłu, posiadam również komplet kół z oponami zimowymi (na przód nówki na tył używki).Stan pojazdu oceniam na b.dobry, auto nie wymaga wkładu finansowego. Samochód w ciągłej eksploatacji. Gorąco polecam!!! Cena do negocjacji.
tel 507798043 lub email
Data: 2008-12-13, 11:33
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 97

Zobacz cały wątek

W związku z wymianą instalacji gazowej w moim budynku nasunął mi się taki temat.
Temat jest wynikiem niedawnych rozważań na temat wymiany WLZ i formy realizacji tego przedsięwzięcia.
Niezależnie od najlepszych intencji i wiedzy elektryka, niestety instalacja będzie wyglądała jak na złączonym schemacie. Schemat przedstawia sytuacje przykładową na jednej kondygnacji. Oczywiście w budynku posiadającym np. 50 lokali
sytuacja jak na rysunku będzie się multipleksować na rożnych kondygnacjach.
WLZ na rysunku jest 6-ciożyłowy według bardzo słusznej koncepcji kolegi Siekierowego.
Powstaje pytanie ? Po co te wszystkie zasady zawarte w normach, jeżeli w rzeczywistości
powstaje układ instalacji będący zaprzeczeniem jakichkolwiek norm.
Profesor Markiewicz pisze (str 374), że w instalacji nie powinno łączyć się ze sobą N,PEN i PE. Ma rację, ale naprawdę stan faktyczny jest jak na rysunku.
Jeżeli instalacja będzie służyć do ozdoby budynku, bez podłączenia odbiorników, to będzie O.K. Ale to utopia, bo Przeciez instalacja służy do połączenia odbiorników.
I wtedy w instalacji jest kompletna "kielbasa".
W końcu twórców norm powinno być stać na rozrysowanie kompletnego rzeczywistego schematu ideowego. I rozwiązanie instalacji.
Nawet w przypadku calej instalacji w ukadzie TN-S, faktycznie przewód PE będzie
dublowany rura gazową, i w rzeczywistości rura gazowa będzie przewodem ochronnym, pomieszanym na dodatek z elektrycznym PE.
Data: 10-05-08, 06:38
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń 1135

Zobacz cały wątek

Witam wszystkich. To mój pierwszy post na tym forum więc z góry przepraszam za błędy.
Mam problem z moją bravą. Otóż brakuje mi mocy w silniku. Jadąc z prędkością np 35-40 km/h po redukcji z 4 biegu na 3 i wciskając gaz silnik się porostu zamula, parie nie chce jechać i zachowuje się jak by miał ze 40 koni a nie 100. zaczyna dopiero dobrze reagować na gaz tzn przyspieszać przy blisko 3000 obrotów. Również jak zapalę samochód rano na początku nie pracuje równo ale jak już wejdzie na obroty i pracuje płynnie to i tak jest jakis problem ponieważ szybko wciskając gaz silnik zamiast natychmiast reagować najpierw się "zakrztusi" i dopiero wzrastają obroty.
Dodam że silnik ma przejechane 180 tyś i jest w nim gaz, z tym że instalacja gazowa ma 2 lata i udokumentowany przebieg na gazie 35 tyś km
Proszę o pomoc co to może być. Byłem u 2 mechaników ale zaden nie potrafi powiedzieć na 100% co to może być, sugerują tylko różne rzeczy ale stwierdzają ze jesli się to zrobi to niekoniecznie to pomoże. Zastanawiam się czy nie jechać do ASO fiata na diagnozę (tylko) bo na samą naprawę w ASO mnie nie będzie stać. Proszę pomóżcie
Data: Czw 05 Lut 2009, 14:12
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń 248

Zobacz cały wątek

Witam,
Jestem synem właściciela Forda Mondeo 96' Hatchback. Silnik 1.6, 16V Zetec. Zacząłem jeździć od niedawna, tj. od niedawna mam prawo jazdy, ale od pewnego czasu razem z ojcem irytują Nas poczynania naszego "mundziaka". Przebieg samochodu to ~ 170 tyś km. Instalacja gazowa to zwykła instalacja montowana teoretycznie do gaźników ( kureczek i gaz doprowadzany przez kolektor).
Do pewnego momentu, a raczej do grudnia samochód dziwnie zachowywał się tylko na benzynie, to znaczy przy zimnym silniku obroty możliwe do uzyskania to jakieś 2500 - 3000 rpm, naturalnie do uzyskania tych obrotów trzeba sporo się napocić - samochód szarpie, a wciśnięcie mocniej gazu skutkuje dławieniem się silnika, lecz od pewnego czasu sytuacja staje się coraz gorsza. Wczoraj z ruszeniem były spore problemy, silnik w ogóle nie miał mocy, maksymalne możliwe obroty do uzyskania to 1500 rpm, a wyjazd pod górkę o nachyleniu pięciu stopni to istna katorga...
Kiedyś załatwiałem to tak, że przełączałem samochód na gaz i po prostu jechałem, lecz również od czasu większych anomalii na benzynie, na gazie dzieją się rzeczy dziwne, a mianowicie:
- nie czuć mocy pod pedałem gazu, nie można solidnie przyśpieszać, do ruszenia potrzebny jest większy zapas obrotów, aby płynnie i w miarę dynamicznie ruszyć.
- obroty na biegu jałowym, podczas wciśnięcia sprzęgła się wachają, a przy zimnym silniku, wszystko gaśnie.
- kolektor kicha przy większym naciśnięciu gazu, i to dość mocno.

Ojciec samochodem interesuje się tak, jak facet interesuje się nowymi kolorami lakierów do paznokci dlatego proszę o pomoc Was, forumowiczów którzy mają z tym samochodem więcej do czynienia.
Macie sugestie, o co u licha chodzi ?
Data: Sro 21 Sty 2009, 20:31
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 1
Wyświetleń 200

Zobacz cały wątek

Chciałem odnowic temat,poniewaz jestem coraz blizej kupienia S-ki
Mam dwie propozycje, niesatety oby dwie z gazem
1.Propozycja
Audi s4 2.2T

Dodatkowe wyposażenie:
ABS, 4x4, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, szyberdach, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, instalacja gazowa, komputer, podgrzewane fotele, światła przeciwmgielne, przyciemniane szyby, blokada dyferencjału

Dodatkowe informacje:
sprowadzony, garażowany, zarejestrowany w Polsce

Opis pojazdu:
Witam, posiadam do zaoferowania S4, posiada nowa inst sekwencyjna z wydajnym parownikiem Tomasetto obsługujacym moc do 250 KM, z ktora sprawuje się bdb.

2.Propozycja
Audi S4 4.2

Rok produkcji 1993
Przebieg [w km] 340000
Pojemność silnika [w cm3] 4200
Moc silnika [w KM] 300
Skrzynia biegów Manualna
Rodzaj paliwa Benzyna + LPG
Typ Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi 4/5
Kolor Czarny

Wyposażenie 4WD, ABS, Alufelgi, Autoalarm, Centralny zamek, Elektryczne lusterka, Elektryczne szyby, Immobilizer, Klimatyzacja, Komputer pokładowy, Lakier metallic, Poduszka powietrzna, Radio+CD, Skórzana tapicerka, Szyberdach, Tempomat, Wspomaganie kierownicy
Data: 19 Wrzesień 2008, 12:43
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 18
Wyświetleń 904

Zobacz cały wątek

Witam wszystkich!!!
Od niedawna jestem posiadaczem tak wspaniałego auta jak Audi Coupe 80 B4 91r. Silnik oczywiscie 2.3 133KM
Kupiłem go od pewnego niedbającego o auto Pana.
Doprowadziłem Coupe do stanu bdb lecz pozostało mi jeszcze problem gazu. Otóż praca na gazie jest w sumie równa lecz auto nie ma mocy. Utrata mocy to okolo 30-40 % a spalanie nie należy do najniższych (nie przekraczam 2,5 tyS. obrotów) . Instalacja gazowa firmy LANDI (słyszałem rózne opinie na temat tej instalacji ale ogólnie negatywne). Instalacja ma wyciągniey silniczek krokowy ponieważ wczesniejszy właściciel zrobił tak po namowach kolegi który stwierdził że auto bedzie lepiej chodzić (lepiej ?????) w każdym bądz razie pochodze z okolic Olsztyna i nie wiem gdzie mogę się wybrać żeby ktos bardzo dobrze ustawił gaz. Ogólnie silniki 5 cylindrowe to cieżki temat no i ten mechanicxzny wtrysk. A część zakładów nie posiada sprzętu żeby ustawić gaz LANDI.
A wieć prośba kto może wie gdzie mogę się skierować żeby w końcu zrobili mi porządnie ten gaz

P.S.
Nie zakładacjcie gazu to śmierć dla silnika!!!!
Ja dużo jeżdze wieć nie miałem wyboru
BENZYNA ZA 1 ZŁ za litr !!!!!!!!!!!!!!
Data: 29 Czerwiec 2006, 09:29
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 8
Wyświetleń 3760

Zobacz cały wątek

Znajomy chce sprzedać Audi B3, jest to wersja quatrro,
Rok produkcji :91 składak
Silnik: 1.9E
Moc: 113km
Skrzynia biegow: automat
Przebieg: 250 tys

Dodatkowe Wyposarzenie:
centralny zamek, wspomaganie kierownicy, alufelgi 15 (opony nowe we wrzesniu), instalacja gazowa, szyber dach

Przegląd: wrzesen 2009
Oc: sierpien 2009

Co zostało wymienione:
całe zawieszenie, systematycznie wymieniane filttry, sportowa kierownica momo, podłokietnik - tylnia kanapa z przodu tez, klocki hamulcowe, nowy układ wydechowy

Auto sprzedaje bez wzmacniacza i radia , zostawia glosniki w polce chyba blaupunkta, moge jeszcze dorzucic spojler bo jak kupil to byl ale w innym kolorze i wyciagnal bo mu sie nie podobal jak ktos by chcial to moze go wziasc

Naprawde polecam samochod bo zadbana bestia, spalanie gazu w cyklu mieszanym w okolicach 10L.
Cena: 4000 zł
Kontakt: Pw lub 663616970 (lepiej bo do wlasciciela)
Data: Nie Sty 25, 2009 17:48
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 703

Zobacz cały wątek

RENAULT CLIO BACCARA 1992

5 - drzwiowy , srebrny metalic, benzyna + gaz

Baccara to sportowa wersja modeli Renault. Mocny silnik pozwala cieszyć się prędkością.
Ta luksusowa wersja CLIO posiada dodatki: -
- elektryczne szyby/lusterka,
- klimatyzacja,
- skórzane fotele.
- wbudowany (ukrywany pod klapką) radiomagnetofon
- sterownik radia w kierownicy

Drugi właściciel w Polsce.

Dane z dowodu rejestracyjnego:

Model : RENAULT CLIO 1.8
Rok produkcji nadwozia 1992 – składak.
Data pierwszej rejestracji - maj 1997
Pojemność silnika – 1794
Następne badanie techniczne : 2007 - 05 – 04

Przebieg : 141 575

Samochód jest bardzo wygodny do jazdy po mieście i w trasie. Zainstalowana instalacja
gazowa w sposób wyraźny zmniejsza koszty eksploatacji. Mocny silnik , w porównaniu ze
stosunkowo małą masą auta , pozwala uzyskiwać duże prędkości w krótkim czasie (np. szybko
ruszać na światłach). Nie ma też z reguły problemów z parkowaniem w zatłoczonym mieście–
jak to w mniejszych typach samochodów jakim jest Clio.

Różne elementy są sukcesywnie wymieniane – ostatnio dotyczyło to m.in. : szczęk i tarczy
hamulcowych, wahacza, gumowych osłon na przedniej osi i całego tłumiku.
Elektryka nie jest w 100% sprawna, lecz samochód w obecnym stanie jest używany od
dłuższego czasu bez konieczności naprawy usterek (jest to przede wszystkim nie działający nawiew). Nie działa tylny spryskiwacz, brakuje 1 całej listwy drzwiowej , druga jest nieprzymocowana.

Jaka jest wasza opiniia warto
Data: 22 Grudzień 2006, 16:19
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 27
Wyświetleń 919

Zobacz cały wątek

Cytat:
Cytat:jest najtańszym paliwem i jeszcze długo takim pozostanie


Skąd masz takie cynki
Od św. Piotra


Zaprzeczysz ? Z pewnością nie...
Zanim do użytku wejdzie gaz ziemny minie sporo czasu. Zgodzę się, że jest on tani (litr ok. 1,2zł) ale takich stacji jest w Polsce bardzo mało, a instalacja gazowa przystosowana do spalania takiego gazu kosztuje ok. 6.000. Poza tym, rząd opodatkuje CNG, po czym zapłacimy za niego po ok. 1,70zł/litr. Biorąc pod uwagę te aspekty, trudno sobie wyobrazić aby większość/znaczna część Polaków jeździła na takim paliwie. Pozostaje LPG. Olej napędowy po 4zł, benzyna po 3,90zł. Olej opałowy ? Raczej trudno dostępny, chociaż tani (ok. 3zł/litr). Tylko pragnę zauważyć, że po naszym kraju jeździ ok 25% Diesli/Turbo Diesli.
Jeśli chodzi o sam pomysł instalowania LPG - jestem "za" praktycznie zawsze (czy to w Polonezie czy BMW). Pod jednym warunkiem: instalacja musi być najwyższej próby, a nie za jakieś 500zł...
Do Poloneza, starszych generacji Golfa, Astry, Clio - wystarczy instalacja za ok. 2.000zł i dobry fachowiec a nie "Pan Zdzich". Do sześciocylindrowego motoru w przykładowym BMW E38 728i instaluje się profesjonalne instalacje gazowe (oczywiście LPG) za ok.6.000-7.000zł. Sprawują się bardzo dobrze, a samochody nie "strajkują".
W bardzo ciekawy sposób do tej sprawy podchodzą np. Włosi, Szwedzi czy Norwegowie, których nakazują i propagują instalowanie w nowych samochodach instalacje LPG (np.Saab, Volvo). Zaleca się także w tych krajach instalowanie powyższych instalacji w autach starszych - wszystko z dbałości o środowisko. A u nas ? Chodzi tylko o koszty. Nie wina obywateli, że nasz rząd podwyższa opłaty związane z LPG. A samochód trzeba czymś zasilać...
Data: 21.03.2007 (Śr) 20:42
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 14
Wyświetleń 821

Zobacz cały wątek

1. Dobrze by było napisać, jaki masz gaźnik.
2. Instalacja gazowa ma po drodze 3 zawory elektromagnetyczne, zabezpieczające przed wypływem gazu dopóki silnik nie pracuje: na butli, na przewodzie gazowym przed parownikiem i przeważnie na parowniku - jest mało prawdopodobne aby wszystkie uległy uszkodzeniu.
3. Nie wiem, co masz na myśli pisząc o włączniku ssania gazu - nie ma chyba osobnego włącznika dla gazu. Porcję potrzebną do uruchomienia silnika gaźnik otrzymuje po włączeniu kluczyka. Czasem, kiedy uważam, że zapłon będzie trudniejszy, daję mu 2 albo 3 porcje, przekręcając szybko kluczyk w lewo i prawo. Gaz w sposób ciągły dopływa do gaźnika dopiero wtedy, gdy silnik pracuje a centralka dostaje sygnał z cewki zapłonowej.
4. Z gazem nie ma żartów - jeżeli czujesz gaz, zacznij od wymiany uszczelki gumowej pod pokrywą plastikową gaźnika, bo to najprostsze. Najlepiej niech gazownik albo diagnosta sprawdzi szczelność całej instalacji. Uszczelka to koszt kilku zł.
5. 10 l / 100 wydaje się trochę za dużo, ja mam ~7 i też sądzę, że to za dużo. Dużo zależy od stanu silnika i techniki jazdy.
6. Nie piszesz, jak się zachowuje na benzynie.
7. Należałoby sprawdzić to, co zwykle powoduje kłopoty z zapłonem: świece, kable WN, symptomy padającej uszczelki pod głowicą (szczególnie częste przy LPG), opisywane często na forum.

Powodzenia w poszukiwaniach!
Data: Pią 06 Lut 2009, 22:08
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 127

Zobacz cały wątek

Witam, mam na sprzedaż mojego Golfa, oto kilka danych:

Więcej zdjęć:

Rok: 03.1995
Silnik: 1,8 benzyna z LPG
Przebieg: 275 tys. km

Wyposażenie:

- 2 x AirBag
- Wspomaganie kierownicy
- el.szyberdach
- immobilizer
- instalacja gazowa II generacji
- opony zimowe 195/50/15 z alufelgami ( te na zdjeciach )

Auto posiada instalację Car Audio, której nie sprzedaje w cenie auta, chyba, że ktoś dopłaci 1000 zł. W jej skład wchodzi:

- Radio Pioneer DEH-3630 MP
- Wzmacniacz Sony XM-4045
- Zestaw głośników odseparowanych PowerBass ES6Cv.2 ( 165mm + Tweetery )
- Skrzynia z głośnikiem 30 cm, PB 1254.v2 Black
- okablowanie

Drzwi w aucie są wygłuszone, głośniki zamontowane na dystansach.

W aucie w 2008 roku zostały wymienione 4 łożyska, gumy na wachaczach, pasek rozrządu przy 260 tys. km. Olej mineralny co 10 tys. km.

Więcej zdjęć:

Cena: 6200 zł ( bez audio ) lub 7300 zł ( z audio )

Więcej info pod 606 266 577 lub GG: 4961193 lub
Data: Czw Sty 29, 2009 23:24
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 469

Zobacz cały wątek

Witam szanownych forumowiczów. Jestem tutaj nowy na forum i chciałbym prosić o porady dotyczące golfa. Dużo przeszukiwałem forum ale nie znalazłem identycznych objawów jak u mnie albo nie umiem używać wyszukiwarki. Przejdźmy do rzeczy otóż:

Mam golfa IV 2001 rok kupiony nowy w salonie. przy przebiebiegu ok 60 tys. założone była instalacja gazowa BRC Od początku pojawiały sie problemy z lampką check engine zostało wymienione kilka cewek na gwarancji ale nic to nie pomogło. niedawno pojawił sie problem otóż dojeżdżając do skrzyżowania gdy już był na luzie samochód zgasł i ten problem powtórzył sie kilkakrotnie sytuacja ta mam miejsce na gazie i na benzynie, gaśnie również na postoju jak wolno pracuje i nagle gaśnie, obroty falują. Drugi problem to powszechne masło pod korkiem z tym że mi obywa troche oleju nie potrafie określić jak dużo płynu praktycznie nie ubywa tylko jest to taki zółty roztwór z olejem pokonuje około 60 km dziennie. Silnik już był wczesniej rozbierany z powodu zatrzymanie sie łożyska w rolce rozrządu. Co moglibyście mi poradzić na te problemy. Z góry dziękuje za pomoc.
Data: Nie Lut 08, 2009 15:03
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 46

Zobacz cały wątek

Cytat: Witam wszystkich, mam taki mały dylemat chce założyć instalację gazową i nie wiem którą generacje wybrać. W sumie różnica między nimi nie jest znaczna. A z tego co czytałem instalacja gazowa I generacji mniej pali no i sonda lambda nie bierze udziału w procesie dobierania mieszanki. Wcześniej miałem astre z instalacją II generacji no i sonda fabryczna leciała co 50- 60 tys km a potem strasznie dużo paliła i trzeba było ją zmieniać, przy pierwszej generacji tego problemu nie ma no i jest tańsza w zakupie i troszkę prostsza w budowie no a jak się to mówi czego nie masz to ci się nie zepsuje. Dodam że silnik mam 1.4 ABD 8 zaworów, jedno punkt, metalowy kolektor. Jak myślicie co wybrać no i jakiej firmy?? Wcześniej miałem Tomasetto II generacji i w sumie instalacja ok



Wiesz że z prawnego punktu widzenia nie masz wyboru? bo musisz założyć pod ten silnik II gen? Jeśli znajdziesz zakład który ci to zamontuje illegal to i tak wybulisz za kompa który będzie wisiał na kablu. Tak naprawde I i II generacja nie różni sie niczym po za kompem.

Instalacje II generacji z uszkodzoną sondą na upartego też można wyregulować w miarę poprawnie, ale po co jak nowa sonda lambda do jednopunktu to koszt rzędu 100-200 za ori Boscha.

IMO II generacja, zestawy jak polecali koledzy wyżej.
Data: Nie Sty 25, 2009 17:57
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 27
Wyświetleń 487

Zobacz cały wątek

Ok Panowie właśnie wróciłem od Mechanika z Krakowa i opisze wam po krotce co się porobiło bo już mam dość praktycznie szlag trafił instalacje gazowa zaczęły się kruszyć od niej kabelki i jeden z elektro zaworow nawet jak autko było załączone na benzynie na centralce to i tak chodziło na jednym jak i na drugim czyli jednocześnie na benzynie i na gazie i dla tego się krztusiło poza tym wynikiem badan wyszlo ze zarówno jest upalona centralka sterująca niezaważający na koszta cala instalacja została doszczętnie wymieniona na nowa co powodowało także to ze samochodu nie można było odpalić po przełożeniu silnika i parę dni wcześniej elektronikowi udało się go odpalić obchodząc instalacje gazowa i łącząc ja na krótko.przy okazji mechanik niby miał zlokalizować i wyeliminować klekot zaworów i niby to zrobił informując mnie ze w tym nowym silniku należy zmienić rozrząd czyli rolki pasek i sprężynkę i także za moim pozwoleniem postąpił choć ja twardo nalegałem żeby zanim się weźmie za rozrząd niech zmieni zaworek według wskazówek Jaksy niestety tego nie uczynił i upierając się na rozrząd ok .Dziś przychodzę do warsztatu odebrać autko i szok ja odpalam samochód fakt faktem na gazie chodzi ale w moich uszach coraz głośniejsze odgłosy klekoczących zaworów wiec się go pytam przecież mówił pan ze rozrząd był powodem klekotu zaworów a tu dalej szaleją a on na to mi ze po pierwsze pewnie się pozmieniały fazy rozrządu i należy zmienić teraz olej pewnie jakiś gęstszy bo hydraulika już się kończy albo zalać moto doktora załamałem się już ponieważ poszło się na ta naprawę bujać kolejne 1000zl.a w dniu przekładki silnika zalałem go pól syntetykiem mobil 10W40 wraz założeniem nowego filtra oleju według przykazań.Oprócz tego na gazie teraz ma wolne obroty ustawione na 1500-1400obr/min i dzwonie do niego co jest grane a on mi mówi ze to wina przepływomierza a ja mu tłumacze ze na tamtym silniku był ten sam przepływomierz założony B3H7 ale miał normalne obroty 800obr/min to on mi powiedział ze to pewnie komp musi się teraz nauczyć chodzić teraz na nowej instalacji gazowej i żebym mu zrobił reset .Obroty jak na razie nie falują co jest powodem oczyszczenia gruntownego przepustnicy .Wiec moja chyba jedyna nadzieja na uciszenie zaworów to chyba ten zaworek ale szczerze mowiac juz zaczynam wątpić .Chyba ze ktoś z was ma może jakieś optymistyczne rady i pomysły
Data: 02 Gru 2008 | 18:58
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 62
Wyświetleń 1944

Zobacz cały wątek

Ja mam nubrke II 1.6 SX 02r. Instalacja gazowa założona dwa miesiące po zakupie auta. Obecnie pali ok. 11,5 l gazu w mieście a nie jeżdże oszczędnie. Zdażalo się spalanie ok. 15 l ale wizyta w serwisie i regulacja załatwiły sprawę.
Data: 11 Marzec 2008, 19:44
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń 1357

Zobacz cały wątek

Witam!
Moja nubira 2 sedan pali 12/100 . Co powinienem sprawdzić przy instalacji gazowej czy jest wszystko dobrze? instalacja gazowa to LOVTEC i była zakładana w listopadzie 2006. Więc na regenerację reduktora za wcześnie chyba
Data: 26 Luty 2008, 15:40
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 18
Wyświetleń 898

Zobacz cały wątek

Witam mam problem z moja mazda (instalacja gazowa)

Parę dni temu strzeliła w filter (cofnęło powietrze) i od tamtej pory przy jeździe na benzynie nie wchodzi powyżej 4000 na obroty. Przy jeździe na gazie obroty zatrzymują się na 2000. czy ktoś wie co może być tego przyczyna?
Data: 28 Lis 2008 | 21:09
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 46
Wyświetleń 2291

Zobacz cały wątek

No więc clio 2 ph1 z listopada 2000 r.
Dla zainteresowanych zdjęcia na email.

Samochód 3 drzwiowy biały.
( instalacja gazowa sekwencyjna ) silniczek 1,2.
Generalnie samochód sprawuje się bardzo dobrze.
Jedyny felerek jaki miałem do opla corsę w prawych drzwiach który pojawił się z nienacka. ( drzwi zostały wymienione całe ). Szpachli nie ma.
Chętni proszę o kontakt na 509851026.

Cena ok 8500 zł
Data: 9 Grudzień 2008, 19:19
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 1
Wyświetleń 121

Zobacz cały wątek

aha to teraz pozostaje mi kwestia kupic taka madzie w dobrej cenie i wszystko przeloze bo w mojej byla 2 letnia instalacja gazowa silnik igla nowy wydech, zawieszenie ,hamulce, wszystko pokryte skora siedzenia drzwi kierownica itp. felgi mam nadzieje ze sie nie wgiely bo to byly 15cali na niskoprofilach ps.mam nadzieje ze zobaczymy sie na jakims zlocie
Data: 17 Gru 2008 | 12:06
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 45
Wyświetleń 1716

Zobacz cały wątek

elektryczne lusterka, szyby, dach. ABS, alarm, centralny zamek, radio + CD/mp3/SD, wspomaganie kierownicy. Instalacja gazowa Landi Renzo II generacja - zakładałem 2 lata temu. Dorzucam 4 alufelgi i 2 nowe letnie opony. Przebieg 170 000km. Cena to 8000 PLN do negocjacji. kontakt 667 552 250
Data: 05 Lut 2009 | 16:31
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 1
Wyświetleń 137

Zobacz cały wątek

Mieszkańcy Wygrali z ZKZL

Urzędnicy przegrali sądowy spór o okna
Miasto forsuje remont,którego nie chcą lokatorzy

Sąd przyznał rację mieszkańcom kamienicy mieszczącej się przy ulicach Tokarskiej, Wspólnej i Rolnej w sporze z Zarządem Komunalnych Zasobów Lokalowych.
Konflikt pomiędzy właścicielami kamienicy a miastem zaognił się w zeszłym roku.
Urzędnicy (miasto jest właścicielem 85 proc. mieszkań), podjęli decyzję o jej termomodernizacji. Ich zdaniem inwestycja ujednoliciłaby system grzewczy i umożliwiłoby wykup lokali. Przy okazji miasto uznało okna w tej kamienicy za część wspólną. Tym samym podczas modernizacji nawet nowe okna (część właścicieli je wymieniła) miały zostać wymienione na nowe. Grupa członków wspólnoty zaprotestowała i zaskarżyła to do sądu.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z orzeczenia przyznającego nam rację – mówi Magdalena Nowakowska, członek wspólnoty mieszkaniowej.
– Na pewno zwrócimy się do sądu o uzasadnienie wyroku. Nie będziemy robić nic na siłę – mówi Piotr Puszczykowski, p.o.dyrektora ZKZL, którego zdaniem protest był bezpodstawny, bo ci, którzy już wymienili okna, mogli liczyć na zwrot kosztów.
– Byłoby to możliwe, gdyby okna spełniały wymagania projektu, a poinformowano nas, że żadne z nich takich warunków nie spełnia – komentuje M. Nowakowska.
Właściciele mieszkań nie zgadzali się na termomodernizację, uważając, że kamienica bardziej potrzebuje remontu instalacji czy dachu, co potwierdzili radni podczas wizji lokalnej. Obstając przy swoich planach miasto zagroziło, że wycofa z konta wspólnoty 2 mln zł (na termomodernizację). Tak się nie stało, ale zdaniem mieszkańców usunięto za to z planu wszystkie istotne remonty. Według dyrektora ZKZL instalacja gazowa jest szczelna i sprawna, dlatego nie zostanie wymieniona. Jego zdaniem po modernizacji, ujednolicono by system grzewczy i wtedy remont byłby niepotrzebny. A zlikwidowanie gazowych piecyków rozwiązałoby problem braku wentylacji i ograniczyło ryzyko zatrucia.
W planie nie ma też remontu instalacji elektrycznej, choć jest bardzo stara i awaryjna, w wyniku czego dochodziło w budynku do pożarów.
– Kwestia remontu tej instalacji jest na razie otwarta – mówi Paweł Perz, reprezentujący
ZKZL we wspólnocie.
Mieszkańcom udało się jednak uzyskać 300 tys. zł na wartą 2 mln zł naprawę dachu, co pozwoli na jego zabezpieczenie.
– Jesteśmy znów w punkcie wyjścia. Mamy pieniądze na koncie, ale nie mamy zgody zarządcy na remonty. Budynek nadal będzie popadał w ruinę – skarży się M. Nowakowska.
Z takim stanowiskiem nie zgadza się P. Perz. –Wykreśliliśmy remonty, które budziły kontrowersje – tłumaczy.
Miasto nadal upiera się przy termomodernizacji (choć w tym roku jej nie będzie), a kolejne spotkanie ze wspólnotą zaplanowano na 15 maja.

Anna Sztulpa
Data: 2008-04-21, 08:06
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 160

Zobacz cały wątek

Witam o to moja madzia

Mx6 2.5 V6 1993r

Auto posiadam od czerwca 2008r

W Sierpniu 2008 roku została założona instalacja gazowa sekwencyjna
Spalanie do 14L gazy na 100km

Wyposażenie

Air Bag
Klimatyzacja
Tempomat
Szyberdach
ABS
El. Szyby
EL Lusterka
Data: 06 Lut 2009 | 12:27
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 55
Wyświetleń 1329

Zobacz cały wątek

Bladyy78 nie czytasz dokładniewrcdohc nie napisał że kolega chciał wymienić a ja chciałem wymienić i spokojnie poczekał aż wymienię i rozstałem się z patrolem a co do legalności to nie będe już pisał kolejnych postów bo było ich już trochę ale poczytaj w opisie mojej mazdy co mi powiedzieli na okręgówce odnośnie takich lampa lewa instalacja gazowa to moim zdaniem trochę większy stopień niebezpieczeństwa niż bardziej świecąca żarówka a przecież xenonów niemasz wbitych w dowodzie
Data: 02 Sty 2009 | 11:22
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 142
Wyświetleń 9235

Zobacz cały wątek

Cytat: Co to takiego co idzie przed silnikiem ze znaczkiem Opla - instalacja gazowa??



to nie jest znaczek opla ale wygląda myląco z daleka
to jest silniczek krokowy instalacji lpg
Data: Nie Lut 08, 2009 15:35
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 13
Wyświetleń 193

Zobacz cały wątek

Mam taki próblem iż moja mazda jest strasznie zamulona.. kupiłem ją niedawno poprzednio miałem taką samą także z gazem i na benzynie jak i na gazie jeździła wyśmienicie a ta.. porażka;/ przspieszenie marniutkie na lpg i na PB . Jaka może być tego przyczyna?? Dodam iż auto to mazda 323f bg 1,6 16v gaźnik instalacja gazowa 1 gen.
PS. spalanie gazu w mieście 13L/100km ;/
Data: 14 Gru 2008 | 0:05
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 357

Zobacz cały wątek

moj kolega miał taki problem to poprostu instalacja gazowa mu szfankowala (w sumie to do tej pory;) ) gdy tak zaczynalo sie dziać szybko przełączał na benzyne( zamiast gazu) i wszystko wracalo do normy moze u ciebie to samo tym bardziej ze tracił na mocy az w koncu zgasł
Data: Wto Lut 03, 2009 14:33
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 8
Wyświetleń 127

Zobacz cały wątek

Jako że wymieniam pół samochodu, to mam sporo części do sprzedania:

- amortyzatory KaYaBa Ultra SR (mega twarde) - 100 zł.
- instalacja gazowa kompletna - 350 zł.
- belka tylna z RSi - 350 zł
- silnik f3p z całym osprzętem - 750 zł.
- za tydzień będę wyjmował cały przedni zawias z RSi na amortyzatorach Bilstein B4, zwroetnice, zaciski, piasty z nowymi łożyskami które zakładałem 2 tygodnie temu, stabilizator przedni, sprężyny i jeszcze kilka rzeczy
Data: 17 Czerwiec 2008, 21:26
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń 235

Zobacz cały wątek

to jest golf 1.8 gt

instalacja gazowa Lovato z przed 6 lat jakby to cos pomogło

a mozesz mi wytłumaczyć o co ci chodzi dokładnie z tym gaz walnął w dolot i co to jest przepływka?
Data: Sob Lut 07, 2009 13:44
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 109